me…

nak pindah rumah la..

Posted on: February 3, 2010

haha..saya memang mengada2..tp sukahatila kan..ini blog saya…saya terasa nak pindah ke rumah baru saya di

http://umniyyahulfa.blogspot.com

sebenarnya ini bukan la rumah baru…inilah rumah pertama saya..rumah baru la jugak sebab tak pernah buat apa-apa lagi kat rumah tu..tapi pada mulanya saya nih termakan kata seseorang nih yang rumah sekarang nih lebih baik…bukan bermakna saya tak suka rumah saya yang sekarang ini…tapi saya nak lebih dari itu..

saya belum sempat nak renovate lagi rumah baru saya tu..tp saya nak sangat pindah ke situ..saya juga belum biasa dengan rumah tu..jadi saya patut terima seadanya…

jadi mulai hari ini…saya akan berpindah ke rumah baru tu ya…

Leave a Reply

Umniyyah Ulfa Hussine

mama ngan baba panggil UPA
imat pun panggil UPA
kwn2 panggil UMI
sara & kyra panggil MAMA
hubby panggil AYANG...i like..

Calendar

February 2010
M T W T F S S
« Jan    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
